Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
ASYSTENT RODZINY  
Forma zatrudnienia
umowa zlecenia  
Stanowisko
asystent rodziny  
E-mail
 
Telefon
(58) 562 17 66  
Fax
 
Data składania
2015-03-06  
Data wygaśnięcia
2015-03-20  
Tagi
 
Województwo
POMORSKIE  
Powiat
starogardzki  
Gmina
Bobowo
Miasto
Bobowo  
Ulica
ul. Gdańska  
Numer budynku
12  

Kierownik  Gminnego Ośrodka  Pomocy Społecznej  w Bobowie
ul. Gdańska 12  83-212 Bobowo ogłasza  nabór   na   stanowisko

asystenta  rodziny 
umowa  zlecenie w wymiarze 1 etat .

 

Ofertę  na  stanowisko asystenta rodziny  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Bobowie, 83-212 Bobowo ul. Gdańska 12  może złożyć kandydat, który  spełnia  następujące  wymagania:

 

Wymagania niezbędne:

1)     wykształcenie zgodne z ustawą o  wspieraniu rodziny  i  systemie pieczy zastępczej tj.

a)       wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia,  socjologia, nauki  o rodzinie lub  praca socjalna lub

b)     wykształcenie  wyższe  na  dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem  z zakresu pracy  z dziećmi lub  rodziną i  udokumentuje co  najmniej  roczny staż pracy z  dziećmi  lub  rodziną lub  studiami  podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia  określony  na  podstawie ust.3 i udokumentuje co  najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub  rodziną  lub

c)      wykształcenie średnie  i szkolenie  z zakresu pracy  z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3 letni staż pracy  z  dziećmi lub  rodziną;

2)     nie  jest i nie  była  pozbawiona  władzy   rodzicielskiej  oraz   władza  rodzicielska  nie jest   jej  zawieszona  ani  ograniczona;

3)     wypełnia obowiązek  alimentacyjny – w  przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu  egzekucyjnego;

4)     nie  była  skazana prawomocnym wyrokiem  za umyślne przestępstwo  lub umyślne  przestępstwo  skarbowe.

5)     posiada  dobrą znajomość przepisów prawa  z zakresu: wspierania  rodziny i  systemu  pieczy  zastępczej, pomocy  społecznej, przeciwdziałania  przemocy  w rodzinie, przeciwdziałania  alkoholizmowi i  narkomanii, prawo  pracy, prawa  rodzinnego,

6)     posiada prawo  jazdy  kat. B  własny  samochód.

 

Wymagania dodatkowe:

- wiedza i  doświadczenie w  zakresie   prawidłowego  funkcjonowania  rodziny,

- znajomość lokalnego środowiska oraz  umiejętność nawiązywania  współpracy  z  jednostkami   i  instytucjami  pomocy  społecznej,

- samodzielność w  działaniu  oraz  wykazywaniu własnej  inicjatywy,

- komunikatywność,  empatia,  zaangażowanie, asertywność,

- umiejętność  pracy  w  zespole,

-odporność na sytuacje  stresowe,

-umiejętność  zachowania  bezstronności w  kontakcie z  rodziną,

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)       opracowanie  i  realizacja planu pracy z  rodziną we  współpracy z członkami  rodziny i  w  konsultacji z pracownikiem  socjalnym, o którym mowa  w art. 11 ust.1

2)       opracowanie we współpracy z członkami rodziny, i  koordynatorem  rodzinnej pieczy  zastępczej, planu  pracy z rodziną, który  jest  skoordynowany z  planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy  zastępczej ;

3)       udzielenie pomocy  rodzinom   w poprawie ich sytuacji  życiowe, w  tym  w  zdobywaniu  umiejętności prawidłowego  prowadzenia   gospodarstwa domowego;

4)       udzielenie  pomoc rodzinom w rozwiązywaniu  problemów socjalnych;

5)       udzielenie  pomocy  rodzinom w rozwiązywaniu problemów  psychologicznych;

6)       udzielenie  pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów  wychowawczych z dziećmi;

7)       wspieranie aktywności społecznej  rodzin;

8)       motywowanie członków rodzin do  podnoszenia  kwalifikacji zawodowych;

9)       udzielanie  pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i  utrzymywaniu pracy  zarobkowej;

10)   motywowanie  do udziału w  zajęciach  grupowych dla  rodziców, mających  na  celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i  umiejętności  psychospołecznych;

11)   udzielenie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez   udział  w  zajęciach  psychoedukacyjnych

12)   podejmowanie działań  interwencyjnych  i  zaradczych  w  sytuacji  zagrożenia  bezpieczeństwa dzieci  i  rodzin;

13)   prowadzenie   indywidualnych  konsultacji   wychowawczych  dla  rodziców   i  dzieci;

14)   prowadzenie  dokumentacji dotyczącej  pracy  z   rodziną;

15)   dokonywanie okresowej  oceny  sytuacji    rodziny,  nie  rzadziej  niż  co  pół  roku,  i   przekazywanie  tej oceny  podmiotowi,  o którym  mowa  w art. 17  ust.1;

16)   monitorowanie  funkcjonowania  rodziny po  zakończeniu  pracy  z  rodziną;

17)   sporządzanie, na wniosek  sądu, opinii  o  rodzinie  i  jej  członkach;

18)   współpraca z  jednostkami administracji   rządowej i  samorządowej, właściwymi  organizacjami pozarządowymi oraz  innymi podmiotami i   osobami specjalizującymi się  w  działaniach na rzecz dziecka  i rodziny;

19)   współpraca   z zespołem  interdyscyplinarnym lub  grupą  roboczą,  o których  mowa  w  art.. 9a ustawy z dnia 29  lipca 2005r.  o przeciwdziałaniu przemocy   w rodzinie (Dz.U. Nr 180,poz.1493,  z pózn. zm.), lub innymi  podmiotami, których pomoc przy  wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.

20)   współpraca z  instytucjami takimi jak  szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd  gminy itp.

 

 

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • curriculum vitae
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia zawodowe
  • kserokopie świadectw pracy  dokumentujących wymagany  staż  pracy lub  zaświadczenie  o zatrudnieniu,  zawierające  okres zatrudnienia,  w przypadku  pozostawania  stosunku  pracy,
  • oświadczenie, że  kandydat nie był  karany  za umyślne  przestępstwo ścigane  z  oskarżenia  publicznego, za przestępstwo przeciwko  mieniu, przeciwko  obrotowi  gospodarczemu, przeciwko  działaniu  instytucji  państwowych  oraz  samorządu terytorialnego, przeciwko  wiarygodności   dokumentów lub  za  przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z  pełni  praw publicznych,
  • oświadczenie  , że kandydat nie jest i nie był pozbawiony  władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została  mu  zawieszona ani ograniczona,
  • oświadczenie , że  kandydat wypełnia  obowiązek alimentacyjny, w  przypadku gdy taki obowiązek  został  nałożony na podstawie  tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzającego  przez  sąd,
  • oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich  danych osobowych zawartych, zgodnie  z ustawą z dnia 29 sierpnia  1997r  o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2014r , poz. 1182 z późn. zm.)  w celach   przeprowadzenia  naboru na  stanowisko asystenta  rodziny.
  • Oświadczenie  o posiadaniu  obywatelstwa polskiego,

4. Warunki zatrudnienia:

Umowa zlecenie

 

Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bobowie ul. Gdańska 12, 83-212  Bobowo z dopiskiem „Nabór na asystenta rodziny- umowa na zlecenie”,  w terminie  do  dnia 06.03.2015r do  godz. 15:00 :

 Dokumenty, które wpłyną do  GOPS w Bobowie  po wyżej  określonym terminie  nie będą  rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania  formalne zawarte w  ogłoszeniu  zostaną  zaproszeni  telefonicznie  na  rozmowy .

UWAGA! Aplikacje wysyłane  drogą mailowa nie będą rozpatrywane


Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  gopsbobowo.pl  oraz na stronie BIP www.gopsbobowo.ssdip.bip.pl. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych  osobowych zawartych w ofercie pracy  dla potrzeb  niezbędnych  do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29  sierpnia 1997r.  o ochronie  danych osobowych (Dz.U z 2014r , poz.1182 ze zm)”

 


Lista Kandydatów spełniających wymagania formalne na wolne stanowisko pracy "Asystent Rodziny"

Informujemy, iż w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający warunki formalne

 

Imię i nazwisko

Miejsce zamieszkania

Jastrzębska Paulina

Smętowo Graniczne

Kiełtyka Kamila

Bobowo

Kowalska Patrycja

Rajkowy

Laskowska Daria

Starogard Gd.

Legowska Jowita

Starogard Gd.

Nemitz Wioletta

Gdańsk

Owsiana Monika

Linowiec

Schmidt Kamila

Czersk

 

INFORMACJA  O  WYNIKU NABORU  NA  STANOWISKO  ASYSTENTA  RODZINY

INFORMACJA  O  WYNIKU NABORU

na  stanowisko asystenta  rodziny

w Gminnym  Ośrodku  Pomocy  Społecznej  w  Bobowie

 

Informujemy, iż  w  wyniku  zakończenia  procedury  naboru  na w/w stanowisko została  wybrana  Pani:

Kamila Schmidt

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

 Pani Kamila Schmidt w  wyniku naboru na  w/w  stanowisko spełnia  stawiane wymogi  formalne. Kandydatka wykazała  się  wiedzą, która  pozwoliła przyjąć jej  kandydaturę  na  stanowisko  asystenta  rodziny  w  Gminnym  Ośrodku  Pomocy  Społecznej  w  Bobowie.

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..